fb

שמירה על מחירים נוחים

כיצד מאפשרים מחירים הגיוניים ללא פשרה על איכות וטבעיות?

הבעיה העיקרית בשוק היא שהמחירים של מוצרי טיפוח טבעיים הופכים אותם ל"מוצרי מוזיאון". רובנו התרגלנו לקנות אותם או בתור מתנה יקרה וחד פעמית או לפינוק עצמי מיוחד במינו.

אנחנו הקמנו את מיכל סבון טבעי כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מכל הטוב של מוצרים טבעיים ואיכותיים באמת. החזון הזה הוא שעומד לנגד עינינו משלב פיתוח המוצרים עד לשלב שהמוצרים מגיעים עד אלייך.

אז איך עושים את זה באמת?

המחשבה הראשונה של כולם היא שיש הכרח להוריד באיכות. חומרי גלם זולים יותר, "חיתוך פינות" בייצור, העסקת עובדים בתנאי ניצול משפילים וכן הלאה.

זה ממש לא הכיוון שלנו.

חשוב להבין, שבשוק הקוסמטיקה הטבעית עלות חומרי הגלם לא מהווה נתח גדול מהמחיר שהלקוח משלם. הרוב הגדול הולך על שיווק, פרסום, אריזות, עלויות ניהול ועבודה.

לכן, ישבנו, חשבנו, ומצאנו דרכים לייצר סבון נפלא בעבודת יד מחומרים נפלאים בלי לנפח את המחיר בשום צורה.

דבר ראשון, אנחנו ממעטים ככל הניתן "בפקטור הפוזה"

המוצרים שלנו פשוטים וצנועים. אנחנו לא אורזים באריזות מפוצצות, ולא שופכים כספים על מיתוג, פרסום, יוקרה וחיצוניות.

בלי אריזות מפוצצות - נטול פוזה

בלי אריזות מפוצצות; נטול פוזה

בנוסף, אנחנו בוחרים את המרכיבים שלנו בשיקול דעת. אנחנו משתדלים לא ללכת על המרכיבים הכי יוקרתיים ואקזוטיים רק כי זה נשמע טוב ומושך. אנחנו בוחרים רכיבים על בסיס היעילות והתכונות המיוחדות שלהם, תוך התחשבות במחיר ובמקומיות. ברוב המקרים, אין סיבה אמיתיים להשתמש ברכיבים סופר יקרים, מלבד בשביל הפוזה.

פרנסה הוגנת אך צנועה

אנחנו משתדלים לתמחר את המוצרים שלנו בצורה ההוגנת ביותר שרק אפשר, ואיפה שניתן להוריד מחירים, לעשות זאת ברוחב לב.

ההבנה שלנו היא שלאורך זמן הלקוחות שלנו יעריכו את זה, ויבחרו לבנות איתנו קשר יציב ופורה לאורך זמן. במקום לעשות רווח גדול בכל קנייה, אנחנו מכוונים למערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח.

דרכי שיווק ישירות

אנחנו עושים ככל יכולתנו (וזה לא קל) לעבוד עם כמה שפחות מתווכים ולהימנע מכל מיני החלפות ידיים בדרך ללקוח. זה דורש מאמץ, אבל המחיר הסופי לכם, הלקוחות, נשאר נמוך והוגן.

כמו העגבנייה שנקנית מהחקלאי ב-90 אג' לקילו ונמכרת, כעבור כמה ידיים, בסופר ב-4.5 שקלים לקילו, כך גם קורה במוצרי קוסמטיקה טבעית.

סבון טבעי באמת

מחיר הגיוני; בלי פשרה על איכות וטבעיות

לחצו כאן – למעבר לקטלוג המוצרים שלנו